جراحی پلک تهران

Wiki Article

بیماری‌ها: برخی بیماری‌ها مانند دیابت، بیماری‌های عصبی و بیماری‌های تیروئید ممکن است روی عضلات پلک تاثیر بگذارند و باعث افتادگی آن‌ها شوند.

با افزایش سن، پوست به تدریج خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و کاهش خاصیت ارتجاعی، همراه با کشش ناشی از جاذبه، باعث جمع شدن و افتادگی بیش از حد پوست در پلک های بالا و پایین می شود.

ورم و کبودی: یکی از عوارض عمل بلفاروپلاستی که پس از آن ایجاد می ‌شود ورم و کبودی است. در این عمل جراحی فشار زیادی به محل جراحی وارد می ‌شود و به‌همین دلیل پس از آن باید ورم و کبودی به‌وجود آید.

علاوه بر آن، اطلاعاتی در خصوص نحوه نگهداری و دقت لازم پس از انجام این نوع عمل‌های ترمیمی و بالقوه هزینه‌های مرتبط با آن‌ها ارائه می‌دهیم. همچنین به پرسش‌های متداولی که معمولا افراد قبل از تصمیم‌گیری برای انجام این نوع از اقدامات درمانی دارند، پاسخ خواهیم داد دراین مقاله دکتر علی پرند توضیحاتی درباره ی این عمل ارائه میکنند تا شما بهترین تصمیم برای زیبایی هرچه بیشتر صورت و پلک را داشته باشید

صورت شما ویترین شماست و وقتی موضوع مهم تر میشه که پای چشم ها بیاد وسط. در واقع عمل بلفاروپلاستی علاوه بر اینکه روی زیبایی تاثیر میزاره روی بینایی هم تاثیر میزاره.

۱۰ اشتباه رایج در استفاده از بلفاروپلاستی تهران کرم دور چشم که حتما باید بدانید

علت و درمان فلج صورت

نقاطی که در جراحی پلک بالایی و پلک پایینی مورد عمل قرار می‌گیرد.

کلیه حقوق برای سایت مجموعه دکتر سعید ساعدی محفوظ می باشد.

صفحه اصلی مقالات بلفاروپلاستی افتادگی پلک تومور اربیت چشم گالری تصاویر گالری ویدئو پرسش پاسخ درباره ما تماس با ما العربية

بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک بالا در هر پلک بالایی شما یک بخیه وجود دارد که حدود یک هفته باقی می ماند.

چک کردن مدرک و شماره نظام پزشکی اولین و ساده ترین قدم برای یافتن بهترین جراح پلک است. حتی برای یافتن بهترین جراح پلک در کرمانشاه هم بررسی این موضوع اولین قدم است.

نمیخوایم بترسید ولی باید بدونید برای هزینه کمتر به سراغ پزشکی که متخصص نیست نرید.

هزینه‌های جانبی: شامل هزینه‌های آزمایشات قبل از جراحی، داروها و مراقبت‌های پس از عمل می‌شود.

Report this wiki page