قیمت پیچ و مهره

Wiki Article

این پیچ زیر فشار سنگین نیروهای کششی و برشی قرار می‌گیرد. جنس این میخ برای سازه‌های فولاد کربنی ساده و آلیاژ با ترکیب مس، نیکل و کروم ایده آل است.

این نوع پیچ‌ها عمدتاً برای اتصال سرویس خواب در زیر کار استفاده می‌شوند، زیرا این پیچ‌ها برای اتصال در محیط‌های باز و مستعد به برخورد با اشیاء مختلف استفاده می‌شوند.

برای متصل کردن اجزای مختلف یک قطعه به همدیگر می‌توان از این نوع پیچ استفاده کرد. پیچ‌های آلن به دلیل جنس بسیار با کیفیت خود از مقاومت بالای برخوردار هستند و به عنوان محکم‌ترین و با استحکام‌ترین نوع پیچ در میان گونه‌های مختلف شناخته می‌شوند.

میتوان بین کرد که امروزه از بزرگترین مراکز پخش پیچ و مهره در ایران منطقه میدان قزوین یا دروازه قزوین قدیم است که بالغ بر ده ها پاساژ و هزاران پخش کننده، تولید کننده و فروشگاه در این منطقه دایر است، همچنین اتحادیه پیچ و مهره فروشان نیز در این مکان واقع شده است. منابع[ویرایش]

مقاومت حرارتی بالا، نصب آسان و نیاز به فضای کم از دیگر مزایای استفاده از این نوع اتصالات محسوب می‌شود.

در سال ۱۷۷۷ ابزار ساز انگلیسی جسی رامزدرن در حال کار برای حل مشکل بریدن پیچ، اولین دستگاه تراشکاری پیچ را به صورت موفقیت‌آمیزی اختراع کرد. مهندس انگلیسی به نام هنری مادسلای (۱۸۳۱–۱۷۷۱) با توسعه دستگاه تراشکاری پیچ خود در بین سال‌های (۱۸۰۰–۱۷۹۷) به شهرت رسید که شامل سه جزء اساسی پیچ سربی، بخش تنظیم برش و سیستم زنجیری چرخ دنده بود که همگی به نحوی مناسب برای ماشین‌های صنعتی مورد استفاده قرار گرفتند.

این ابزار در جهت عقربه‌های ساعت پیچیده پیچ و مهره تفلونی شده که در قطعه مورد نظر فرو رفته و به این صورت اتصال برقرار خواهد شد. البته ناگفته نماند که برخی پیچ‌ها در جهت خلاف عقربه‌های ساعت چرخیده می‌شوند که دارای کاربردهای خاص خود هستند.

برای ایجاد سوراخ قبل نصب پیچ به دریل چکشی با مته بنایی نیاز دارید اما می‌توانید از دریل معمولی هم استفاده کنید.

پیچ سازه طول متوسطی داشته و همان طور که از اسم آن مشخص است برای اتصال قطعات فلزی به یکدیگر به کار می‌رود.

به عنوان مثال، می‌توان از این نوع پیچ در اتصالاتی که نیاز به استحکام و پایداری بالا دارند و همچنین نیاز به سهولت و راحتی در باز و بسته کردن پیچ وجود دارد، استفاده کرد.

هر نوع پیچ بر اساس نیازهای مختلف کاربران، قابلیت‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد و بر اساس این نیازها در انواع مختلفی از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی این نوع از پیچ‌ها می‌پردازیم:

نوع آبکاری: پیچ و مهره ها ممکن است برای جلوگیری از زنگ زدگی و افزایش زیبایی تحت عملیات آبکاری قرار گیرند.

نوع ۲: فولاد مارتنزیتی با کربن کم (در سال ۱۹۹۱ از استاندارد خارج شد).

خدمات تدارکاتی و پشتیبانی دریافت بهترین نرخ حمل و نقل

Report this wiki page